InfokasV3

VGV FAQ

 

  • eerstehulp
  • faq
  • afromen
  • goedkoop
  • hulpopafstand
  • pcanywhere

     

  •  

    hoofdmenuzoeken
  • Infobits Home pagina

  • Infobits Helpdesk

  • infokasv3 kassasoftware hulp op afstand met AnyDesk.exe  
    via een internet verbinding on-line support starten
     

    On-Line support

    Via een internet verbinding kunnen wij meekijken op uw scherm en de besturing van uw computerkassa overnemen. U kunt gewoon meekijken met wat wij doen, zo kan een probleem snel opgelost worden of kunnen wij voordoen hoe bepaalde handelingen verricht kunnen worden.

    In combinatie met de telefoon of een voice kit (AnyDesk is te gebruiken met een headset) kunnen wij zelfs een complete on-line cursus geven.

    On-line support is alleen beschikbaar op afspraak, werkwijze:

     

    AnyDesk

    1. Gebruik de online helpdesk om een afspraak te maken.

    2. Start op het afgeproken tijdstip de AnyDesk client via [infokasv3 - menu - AnyDesk of via [AnyDesk]

    3. Wacht tot uw ID AnyDesk scherm staat. (*)

    4. Geef uw ID door en klik op Accepteren (met het schildje).

    5. Wij kunnen nu meekijken op uw scherm en ook de besturing van de computer overnemen.

    6. Er wordt geen software geinstalleerd, na het verbreken van de verbinding hoeft u niets te wijzigen/verwijderen.

    (*) Als er geen ID en wachtwoord in beeld komen dan heeft u geen internet verbinding of is de AnyDesk server tijdelijk niet bereikbaar. Controleer uw internet verbinding door een internet (nieuws) pagina te openen. Mogelijk is het ontbreken van de internet verbinding ook de oorzaak van uw probleem. Voorbeeld: de infokas filiaalupdate functie werkt niet als er geen verbinding is.