InfokasV3

hoofdmenu

  • hoofdmenu
  • installeren
  • gebruikershandleiding
  • beheerdershandleiding
  • helpdesk
  • veel gestelde vragen
  •  

  • zoeken op trefwoord

  • pdf bestanden

  • Infobits Laatste Mailing

  • Infobits Vorige Mailing

  • InfokasV3 korting

  •  

    links

  • Infobits Home pagina

  • Kassasoftware Downloaden

  • Kassasoftware Prijslijst

  •  

    c2015 infobits
    infokasv3 kassasoftware helpdesk

     

     

     

    Eerste hulp:

    Kijk bij een storing eerst op de pagina 'Eerste hulp'.

     

    De helpdesk:

    Wij hebben een e-mail robot die op basis van onderwerp regel en inhoud een bericht doorplaatst naar de juiste mailbox. E-mails voor de helpdesk moeten voorzien zijn van een geldig helpdesk-id, dit id krijgt u door de helpdesk functie te gebruiken.

    Als het InfokasV3 programma niet start gebruik dan het contact formulier, zie de instructies in het helpdesk contact overzicht.

    Een reply op een oude factuur, mailing of een al verlopen helpdesk-id komt niet in de helpdesk map.
    Als u belang heeft bij een snelle reactie kies dan de juiste contact methode en zorg voor voldoende en duidelijke informatie zodat wij een zo goed mogelijke reactie kunnen geven.

    Een duidelijke vraag is sneller en makkelijker te beantwoorden.

    Support via e-mail is gratis maar is geen vervanging voor een cursus en is ook geen handleiding voorlees service.
    Bij gratis support blijft het initiatief bij de klant.

     

    Prioriteit helpdesk:

    1. Betaald werk op afspraak.
    2. Betaald werk Ad Hoc.
    3. Gratis support via helpdesk knop of contact formulier.
    4. E-mails met een duidelijke vraag.
    4. Overige vragen.

     

    Download en print ook het helpdesk contact overzicht (pdf).

     

    De helpdesk knop:

     

    De helpdesk is bereikbaar via de knop [helpdesk] in het InfokasV3 verkoopscherm.

    Door deze functie te gebruiken wordt systeem informatie meegezonden zoals de licentie informatie en programma / database versie.
    Met behulp van deze informatie kunnen wij sneller en beter antwoord geven op uw vraag.

    Op het helpdesk formulier kunt u kiezen voor antwoord via e-mail of om terug gebeld te worden.

    Bij gebruik van de helpdeskknop wordt uw informatie direct in de helpdesk database opgeslagen en loopt u niet het risico dat uw vraag in een e-mail SPAM box terecht komt.

    On-line support aanvragen (antwoord via e-mail) worden zo mogelijk dezelfde dag maar in ieder geval binnen 2 werkdagen beantwoord.

     

    Contact formulier:

    U kunt (als de helpdesk functie al eens is gebruikt) het contact formulier ook handmatig openen door te bladeren naar: [Deze Computer] - [Lokaal station C:] - [Map Infobits] - [Map InfokasV3] - [Map HTML] - [contact.html]

     

     

    Via e-mail:

    De helpdesk is ook bereikbaar via e-mail : helpdesk@infokas.nl en helpdesk@infokas.be

    Geef in uw e-mail ook uw licentie naam, licentie nummer en het versienummer + Id van het programma door.
    Volgens bovenstaand voorbeeld: [S: 2001 Versie 3.3.0 Id:1].
    Een e-mail kan in de SPAM box terechtkomen, gebruik bij voorkeur de helpdesk knop in het verkoop scherm.

    Een duidelijke vraag is sneller en makkelijker te beantwoorden.

    On-line support aanvragen (antwoord via e-mail) worden zo mogelijk dezelfde dag maar in ieder geval binnen 2 werkdagen beantwoord.

     

    Telefonisch support met contract:

    Klanten met een support contract (een licentienummer of pre-paid beltegoed is geen support contract) kunnen bellen met (NL) 0591-714322, de computer controleert of het binnenkomende nummer (dus UW nummer) hoort bij een geldig support contract en verbind vervolgens door met onze VOIP nummers of het GSM nummer van de helpdesk. Geef bij wijziging tijdig uw nieuwe nummer door.

    Het doorverbinden gaat op basis van tijdstip en nummerherkenning (dus UW telefoonnummer). Als het binnenkomende nummer niet wordt herkend dan wordt er niet doorverbonden. Zorg er dus voor dat u uw telefoonnummer(s) aan ons doorgeeft.

    Teamviewer sessies zijn niet mogelijk als wij onderweg zijn. Als u belt voor een teamviewer sessie en u hoort “u wordt doorverbonden met GSM” verbreek dan gewoon de verbinding en maak via de helpdesk knop een afspraak.

     

    Telefonisch support via terugbel aanvraag:

    U kunt via de helpdesk knop een terugbel verzoek indienen, hierbij kunt u ook aangeven of het een lage of hoge prioriteit is.

     

     

    Prijzen:

    Prepaid support, wij bellen naar uw vaste nummer : € 5 per 5 minuten.
    Prepaid support, wij bellen naar uw mobiele nummer : € 6.20 per 5 minuten.
    Postpaid support, wij bellen naar uw vaste nummer : € 7.50 per 5 minuten.
    Postpaid support, wij bellen naar uw mobiele nummer : € 8.70 per 5 minuten.

    Helpdeskondersteuning wordt altijd per 5 minuten berekend, bij postpaid support ontvangt u na elke support aanvraag een factuur.

    Deze tarieven zijn inclusief eventuele support via teamviewer.

    Bij openstaande posten behouden wij ons het recht voor om telefonisch support te weigeren.

     

    Geef een duidelijke vraag of klachtomschrijving:

    Niet 'Het werkt niet meer'.
    Maar duidelijk aangeven wat er niet werkt, wat er nog wel werkt en wat aan de storing vooraf is gegaan.

    Niet 'Bel me, ik heb een vraag'.
    Maar gewoon even de moeite nemen om uw vraag op te schrijven en toe te lichten.

    Hoe duidelijker en completer uw omschrijving hoe sneller de oplossing.

    Kijk ook op de pagina eerstehulp om te zien of daar een snelle oplossing voor uw probleem staat.

     

    Foutmelding / Opmerking:

    Geef in het geval van een programma foutmelding of opmerking de exacte tekst door.

    Niet 'het programma geeft een foutmelding'
    Maar 'Foutmelding:Oude Microsoft Data Access versie, installeer mdac2.8 !'

    Niet 'we krijgen de melding dat de kortingsstructuur vervalt'
    Maar 'Opmerking:Lidmaatschap van de groep nnn is verlopen.'

    Niet 'het programma start niet meer'
    Maar 'na een stroomstoring komt de melding: Database geopend door een andere gebruiker !'

     

     

    Spoed

    Als u 4 dagen wacht met het doorgeven van een storing dan is het geen 'spoed' omdat u 'al' 4 dagen een storing heeft.

    Als het programma een melding geeft in de trant van 'Binnenkort verloopt..' wacht dan niet 2 weken met het vragen om een oplossing.

     

     

    Geen cursus / voorlees service

    De helpdesk is er niet als vervanging van een cursus of om de handleiding aan u voor te lezen maar alleen voor vragen waarop het antwoord niet of niet duidelijk in de handleiding staat.
    Voor antwoord op vragen zoals 'hoe voeg ik een artikel toe' of 'met welke toets kan ik de lade openen' moet u echt eerst even in de handleiding kijken:

     
    'Hoe voeg ik een artikel toe' : --> gebruikershandleiding --> artikelen --> nieuw artikel toevoegen
    'Hoe wijzig ik een aantal' : --> gebruikershandleiding --> artikelen --> artikel selecteren
    'Hoe open ik de kassa-lade': --> gebruikershandleiding --> sneltoetsen
    'Hoe maak ik een voorraadlijst': --> beheerderhandleiding --> lijst naar excel

     

     

    Initiatief en opvolging:

    Bij gratis support (via e-mail) blijft het initiatief bij de klant. Wij beantwoorden uw duidelijke vraag zo goed mogelijk. Als ons antwoord geen oplossing geeft of als er een antwoord doorheen glipt dan moet u zelf weer contact opnemen.

    Voorbeeld: U meldt via het contact formulier (het programma start niet dus de helpdesk knop is niet beschikbaar) dat het programma een [invalid use of null] foutmelding geeft. Ook vraagt u hoe u een mailing via e-mail aan uw klanten kunt verzenden.

    De helpdesk is onderweg en stuurt via een gsm als antwoord:
    Start het programma met debug - c:\infobits\infokasv3\iv3_debug.bat of zoek in de handleiding op het woord [debug].

    De vraag over de mailing is geen kritieke fout en wordt wordt niet via gsm beantwoord (klein toetsenbord, geen knip en plak opties etc.).

    Als de debug functie het probleem niet oplost dan moet u zelf weer contact opnemen en eventueel meer informatie geven over wat er is voorafgegaan aan de foutmelding.

    Als de vraag over het mailen na 2 dagen nog niet is beantwoord dan moet u zelf de vraag nogmaals stellen (of even in de handleiding zoeken op het woord [mailing]).

     

    Bij betaalde support (terugbelverzoek en teamviewer) nemen wij het initiatief en doen wij de opvolging tot het probleem is opgelost.